Top 10 termék
 
Tisztelt Vásárlónk !

Itt szeretnénk összefoglalni azokat a leggyakoribb kérdéseket, melyek a vásárlással, szállítással, fizetéssel kapcsolatban általában felmerülnek. Kérjük, szánjanak rá néhány percet, olvassák végig ezt az összefoglalót, s remélhetőleg minden kérdésükre választ kapnak.

A részletes leírásokat itt találhatják meg a linkekre kattintva.

Kapcsolat, a cég adatai

Rólunk: áruházaink és a  Minitoys Kft

Áruházunk részletes szállítási költségei

Áruházunk részletes fizetési feltételei,módjai

Áruházunk általános szerződési feltételei (Ászf)

Áruházunk részletes adatvédelmi szabályzata

 

Legyakoribb kérdések, az áruház működésének leírása:

1. Hogyan tudok rendelni? -Egyszerűen és gyorsan!

Az áruházon a kategóriák, vagy a kereső segítségével válassza ki a terméket, amit szeretne megvásárolni.
A találati listákat rendezheti ár, név, s újdonságok szerint is.

Miután megtalálta a terméket, kattintson a   gombra.
Majd folytassa a vásárlást é s ha végzett , kattintson a   gombra.


Ha már regisztrált vásárlónk, akkor jelentkezzen be, ha új vásárló, regisztráljon be az oldalra.
A regisztrációt nem lehet kikerülni, mert ezekre az adatokra szükségünk van a rendelés kiküldéséhez.

1,   Mikor kapom meg a megrendelt terméket?

Minden termék mellett megjelenik a webáruházon, hogy a termék szállítását milyen határidõre vállaljuk. Ha több terméket is rendel, akkor a leghosszabb szállítási határidõvel rendelkezõ termék határideje lesz a várható szállítási határidõ. Rendelés után kap egy automatikus emailt arról, hogy a rendszerünk rögzítette a megrendelést, azaz megkaptuk. Ezek után mi automatikusan elindítjuk az árubeszerzést, s a várható szállítási határidõ elõtt 1-2 nappal értesítjük arról, hogy a termék beérkezett a raktárunkba, s hamarosan küldjük Önnek. Részletesen a   szállítási költségek 

Minden termék mellett megjelenik a weben a várható szállítási határidõ, a példánkban 5-8munkanap. Ha több terméket is rendel, akkor mindig a leghosszabb szállítási határidejú termék szállítási határideje  lesz a szállítási határidõ. 

Minden termék megjelenik a webáruházon, hogy a termék szállítását milyen határidõre vállaljuk. Ha több terméket is rendel, akkor a leghosszabb szállítási határidõvel rendelkezõ termék határideje lesz a várható szállítási határidõ
 
 

 2,  Hogyan érdeklõdjek a rendelésem után?

A legjobb és a leggyorsabb, ha ír nekünk egy emailt a web@minitoys.hu email címre, de kérjük, mindenképpen írja bele az emailba a rendelés visszaigazoláson található rendelésszámot ! 
 

 3,  Mikor kell fizetnem?

A megrendelés feladásakor 3 fizetési mód közül választhat

Személyes átvétel

A web áruházban megtalálható termékeket személyesen is átvehetik postaköltség felszámolása nélkül, a budapesti átvétel kezelési költsége 350 Ft.

A személyes átvételt 30 kg feletti rendelésre nem lehetséges.

A megrendelt termékeket

-     Budapesten 1066 Budapest, Teréz krt. 32. (az udvar közepén jobbra).

Az udvarra a Jókai utca felől be lehet hajtani autóval is, a Zichy utcát elhagyva balra az első kapualj.

Nyitva tartás:
hétfő:                                          11:00-18:00-ig,

kedd, szerda, péntek:                10:00-18:00-ig,

csütörtök                                     10:00-19:00-ig

szombat, vasárnap: ZÁRVA

Kezelési költség : 790 Ft, Súlyhatár : 30 kg

-    Gyöngyösön a Bethlen Gábor u.3. alatt munkanapokon 8:00-15:00 ig vehetik át. Ha más időpontot szeretne Gyöngyösön, hívja a 0630-2066303-as számot.

Postai utánvét
-          Postai utánvét esetén a futárnak kell fizetnie készpénzben a kiszállításkor. Jelenleg 100.000 ft feletti rendeléseket csak banki átutalással tudunk teljesíteni, mert a futárszolgálatnál ez az értékhatár a készpénzes beszedésre.
     Amennyiben ez gondot jelent Önnek, kérjük jelezze a web@minitoys.hu email címen.
 
Banki utalás
 
-          Banki utalás választása esetén, amikor már megkaptuk a visszajelzést arra, hogy a megrendelt termékeket tudjuk szállítani, ez általában 1-2 nap, akkor elküldjük bankszámlaszámunkat, amire a megrendelés számát feltüntetve várjuk az utalás beérkezését. Gyorsíthatja a szállítást, ha az utalásról egy igazolás tud nekünk küldeni emailon a web@minitoys.hu ra a rendelésszám megjelölésével.
  

Hogyan kapom meg a csomagot ?

Amikor a futárszolgálat elviszi tőlünk a csomagot, akkor értesítjük Önt erről egy automata emailben.

A futárszolgálat a központi depóban éjjel szortírozza a csomagokat, s amikor ezzel elkészült, kapni fog Ön egy emailt, mely tartalmazza a futár telefonszámát, és a várható szállítási időt, s az Ön csomagja számát.

Fontos: innentől kezdve mi már nem tudunk segíteni Önnek, kérjük a csomaggal kapcsolatban az emailon megadott linken keresztül a Transoflex futárszolgálattal vegye fel a kapcsolatot!

Kattintson az emailben található linkre és mindent megtud csomagjáról!

   
 
 
 4,  Milyen garanciák,biztosítékok vonatkoznak a rendelésemre?
     A web áruházak mûködését a jogszabályok szigorúan szabályozzák, kérjük olvassa el a részletes ÁSZF Általános szállítási feltételek tájékoztatónkat.
     Hibás,vagy sérült termék esetén a terméket kicseréljük, vagy a vételárat banki utalással visszafizetjük,a cserével kapcsolatos szállítási kültségeket mi fizetjük.
     Az elállás joga:
A megrendelt árucikk kézhez vételétõl számított 14 napon belül vásárlóinknak joguk van elállni vásárlási szándékuktól. Ebben az esetben a Minitoys KFT. köteles a sérülésmentes, eredeti csomagolásban lévõ árucikkért kifizetett vételárat és a szállításiköltséget visszatéríteni a vásárlónak legkésõbb  az árucikk visszaszolgáltatását követõ 14 napon belül.
      Az árucikk visszajuttatásának költségeit a megrendelõ viseli.
4, Milyen garanciát kapok az általam megrendelt termékekre?
 A kerti bútor web áruházunkon forgalmazott termékekre 1 év teljeskörû garanciát biztosítunk és 3 év szavatossági jótállást. Kérjük õrízze meg az átvételkor kapott bizonylatot mely tartalmazza a megrendelt termékek listáját, a dátumot és a rendelésszámot is, melyre szüksége lesz a garanciális javítások vagy csere esetén, mint jótállási bizonylat.
 
 
Amennyiben még további kérdése lenne a vásárlással, szállítással kapcsolatban, ûgy kérjük jelezze a web@minitoys.hu email címen, vagy a 06-30827-9256-os vevőszolgálati telefonszámon, ahol kolléganõink szívesen állnak rendelkezésükre
 
Tisztelettel:
 

Áruházaink, ahol még szívesen látjuk Önt:

www.minitoys.hu

Ez a web oldal a magyar és az európai piacon kapható játékok óriási kínálatát mutatja be. A hetente frissülő szortiment lefedi a legfontosabb termékeket, s amennyiben van rá lehetőség, minden TV reklámot is feltöltünk az internet áruházra, hogy könnyebb legyen beazonosítani gyermekeink kívánságait.

Kiemelten forgalmazzuk a Minimax csatornán hirdetett termékeket.

Célunk, hogy minél több elégedett vásárlót tudhassunk magunk mögött, akik elégedett vásárlásaikkal újabb vevőkkel ismertetik meg web áruházunkat.

 www.jelmez.eu

A Rubies Európa legnagyobb amerikai tulajdonú jelmezeket, farsangi kiegészítőket, s a hozzá tartozó test és arc sminkeket forgalmazó cége, melynek magyarországi és romániai képviseletét látjuk el 15.000 féle termékkel.

Ezen kívül a Widmann olasz jelmezeket is forgalmazzuk, mely egy alacsonyabb árkategóriájú szortimentet kínál. Összesen közel 10.000 féle jelmezből férfiaknak, nőknek, gyerekeknek álló méretre rendelhető szortimentből, és jelmez kiegészítőkből áll össze választékunk, s ezen belül szinte még minden termék méretenként és színenként is rendelhető. Ezt a hatalmas szortimentet nem tudjuk mind raktáron tartani, itt az átfutási idő 6-10 nap a rendelés visszaigazolása után, a termékek Németországból és Olaszországból érkeznek be hozzánk, s utána postázzuk őket. A rendelés aktuális állapotáról folyamatosan tájékoztatjuk Önöket. E-mailen keresztül.

Külön jelöljük a web oldalon azokat a termékeket, melyek a raktárban vannak, ezek szállítási ideje 3-4 nap.